2015. november 19., csütörtök

Hatodik rész.

Sziasztok!
Úristen jó régóta nem volt rész...Nagyon-nagyon sajnálom.
De mint mindig van egy kifogásom . Suli! Tanulok muszáj idén jól kell teljesítenem.
De nem hinném ,hogy rám vagytok kíváncsiak.:D
A 4! kommentett nagyon szépen köszönöm.Név szerint : Névtelen (N xx.), Lorine Wright , Horan Manó,Niké Fox.
 A helyesírási hibákért előre is bocsánat majd ki lesznek javítva.
A KÖVETKEZŐ RÉSZ MÁR : +18!-S LESZ REMÉLEM VÁRJÁTOK!:3
Sietek a kövivel!:) Jó olvasást!
Kommentelni lehet.:)
 **************************************************
Amit hallgattam.




  Louis Tomlinson


Két hét telt el .Két kibaszott hete szexeltem utoljára.Eddig mindig tovább bírtam de Hazzal annyira jó volt ,hogy még mindig beleborzongok .Azóta hírét sem hallottam.Egy éjszakás volt ő is.

****************************************
 Péntek este van.Hivatalos vagyok egy partira amelyet nem találjátok ki ,hogy ki szervezz.Na van tipp ? Így van helyes a válasz . Az est házigazdája Zayn Malik.Nem sok kedvem van menni sőt nem is akartam de sajnos van egy nagyon meggyőző barátom.
- Josh Brenton ha nem húzod lefele a tetves seggedet baseball ütővel fogom szét verni!-kiáltottam nagyba készülődő lakótársamnak.
- Jövök!Jövök!Nyugodj le Tomlinson.Ne siess ennyire a szerelmedhez.-kacsintott rám miközben cipőjéhez igyekezett.
- Ha ő lenne az utolsó ember a földön se kéne.-haladtam el mellette mivel megérkezett a taxink.
Fényűző pompa jellemezte az est stílusát.De mégis volt benne egy kis modernitás és visszafogottság tetszett.
Ahogy beléptem a nagy üveg ajtón a felettem csüggedező kristálycsilláron ámultam el gyönyörű volt. Beljebb menve már láttam azt a sok embert aki hajlandó volt ide jönni egy kis adakozás miatt.Becsültem bennük ezt a tettüket.Rengeteg sztár is volt köztük akikből párral jóba is lettem.Na nem mintha én nem lennék az meglepő módon olyanok is tudták ki vagyok akikről még csak álmodni sem mertem volna.A mellettem elhaladó pincérnő tálcájáról elvettem egy pohár áfonyás pezsgőt hangulatoldó hatása miatt.Túl feszült voltam tudtam,hogy Zayn bármelyik percben megjelenhet előttem és ettől gyomorgörcsöm volt.Az égiek nincsenek velem mert ahogy gondolni mertem rá már előttem is állt az említett.
- Megjött a melegek királya!-húzott izmos mellkasához a fekete hajú szépfiú.-Bevallom őszintén nem hittem volna ,hogy eljössz.Kellemes meglepetés!Figyelj 11-kor gyere fel az emeletre kanyarodj el jobbra majd a második ajtón kopogj be.Várni foglak.
Az est további részében nem láttam többet ő nagyságát hála istennek.11 óráig igazán kellemes társaságom volt Cara Delevinge ,Selena Gomez,Kendall Jenner és természetesen legjobb barátom Josh Brenton szórakoztattak.
Pontban egészkor kopogtam az ajtón mire az szinte azonnal kinyílt.Nem azért jöttem ide mert akartam pusztán eluralkodott rajtam a kíváncsiság.
- Örülök ,hogy feljöttél .-szólalt meg Zayn hirtelen mire pulzusom magasba szökött az ijedtségtől.
- Mit akarsz Malik ?-kérdeztem fáradt sóhajt hallatva.
- Bocsánatot szeretnék kérni a gimis időszakban lévő tetteimért.-mondta végig a földet pásztázva.
- Megvan bocsájtva.-fordultam meg majd az ajtót próbáltam meg kinyitni de egy kéz hirtelen visszatartotta ezt ettől a tettemtől.
- Jóvá is akarom tenni.-suttogta bele fülembe úgy ,hogy közbe nyakamat érje kifújt levegője.Megborzongtam.
- Nem szükséges .-mondtam remegő hangon miközben éreztem végig simít hátamon lefele tolva azt amitől kicsit bepucsítottam neki.
- De az.-lehelt apró puszit nyakamra amitől versenyt futott rajtam a libabőr.
Hangosabban kezdtem venni a levegőt ahogy az övemmel babrált.Mikor kihúzta azt az övtartómból szatén nadrágom a földre hullt jelezve ő már megadta magát.Sajnos az agyam is kezdte feladni a harcot.Hirtelen a falhoz vágódott hátam mire meglepődve,lihegve néztem fel gesztenye barna szemeibe.Kis mosolyt eresztett majd egyre közelebb kezdett hajolni hozzám.Vert a víz ,ideges lettem.Aztán ajkai az enyémekhez értek nekem pedig minden gondolatom elszállt.Lustán mozgatta őket az őrületbe kergetve vele engem.Óvatosan eltoltam magamtól .
- Azt mondtad nem vagy meleg.-nyökögtem ki nagy nehezen.
- Csss az idővel együtt változnak az emberek.Fogd be és élvezd!-nyomott egy csókot még egyszer számra majd az ágyra kezdett dönteni......













4 megjegyzés:

  1. Ugye tudod, hogy itt abba hagyni bun?:( nagyon gyorsan hozd a kovetkezot!! Mar alig varom:D es majd remelem a teli szunetben sok reszt fogsz hozni:)

    VálaszTörlés
  2. Most találtam a történeted mikor lesz a következő rész? :)

    VálaszTörlés