2016. február 4., csütörtök

Hetedik rész. /+18/

Sziasztok!
Huh hát igen jó hosszú ideje nem jártam erre amit nagyon röstellek.
De lelkileg nem vagyok a toppon...viszont már kezdek jobban lenni.:)
Köszönöm ennek ellenére ,hogy velem vagytok !!!!
Csodásak vagytok !Köszönöm a 11 feliratkozást. <3
Mivel ezen a héten már nem megyek suliba mert beteg lettem gondoltam írok nektek.
Köszönöm szépen a 2! kommentett név szerint : Horan Manó,Vivien Balipap.
 A helyesírási hibákért előre is bocsánat majd ki lesznek javítva.
 Sietek a kövivel!:)  Jó olvasást!  Remélem tetszik! :3
Kommentelni lehet.:)
 **************************************************


 Louis Tomlinson

Szám 'ó' alakot öltött fel ahogy az ágyra zuhantam.Levette rajtam maradt ruháimat majd az ágyékomra ült egy szál bokszerben.
- Tudod Lou olyan régóta meg akartam már ezt tenni csak sose volt hozzá merszem.Meglepően hamar belementél.-suttogta halkan a fülembe.
- Nem hagytál sok választási lehetőséget.Nem ér kihasználni a másik gyengeségét.-mondtam remegő hangon ahogy fülemet kezdte lapos nyelvcsapásokkal büntetni.
Megkért ,hogy csukjam be a szemem és ne lessek.
- Imádom mikor az ember ki van szolgáltatva a másiknak.-hangjában éreztem az elfojtott vágyat. 
Lábaimat és kezeimet is szét húzta az ágy négy csúcsa felé majd éreztem ,hogy egy hurok szorul rájuk és mellé erős szorítás is járt.
-Nyisd ki drága és nézd ,hogy leszel egész éjjel.-simított végig arcomon. 
Megkötözött esett le ténylegesen mikor körbe néztem mi történt velem .Testem magától reagált szólnom se kellett arról ,hogy tetszik- e vagy sem. Péniszem önálló éltet élve már ágaskodott is és mellé társult az agyam is aki szexuális tartalommal bíró képeket vetített elém.Ooohogyazaaa...
Újra rám ült immár bokszer nélkül legféltettebb kincsünk egymáshoz ért és bennem tűzijáték robbant.Megjelentek az előváladékként szolgaló cseppek amiket Zayn örömmel nézett.
Óvatosan hajolt felém egészen addig míg orrunk össze nem ért.Egymást nézve ziháltunk.Lassan elkezdett lefele menni pihe puszikat adva fülemtől kezdve az alhasamig.
-Zayn ! Kérlek!-nyüszítettem fel mikor már nem bírtam tovább.
Kezét a számra tette jelezve ezzel ,hogy kussoljak be.Bokámhoz tolta hátsó felét majd nyújtózkodó macska pózban rábukott makkomra.Nyelvét észvesztően pörgette amibe én majd bele haltam.Testem vonaglani kezdett de ő lefogta éreztem ,hogy közel vagyok mire abba hagyta.Kuncogva hintett csókot ajkaimra majd kitört belőle a vad állat.Őrült módjára fordított hasra de mivel ki voltam kötve kezeim és lábaim megcsavarodtak és pucsitó pózba kerültem.Meglepően kellemes volt így feküdni amíg nem jött az első csapás a jobb farpofámra.Égő érzés kerített hatalmába és nem hagyott szabadulni belőle csak jöttek az újabb és újabb ütések .
Mígnem egyszer végre abba maradt.Aztán hideget éreztem ánuszomnál és végül hihetetlenül erős fájdalom. Belém vágódott.Túl durván. Fájt nagyon de Zayn nem törődött vele.Hajszolta a kielégülési vágy én pedig hagytam hadd élvezzen el.Tudtam ha harcolok ellene csak rosszabb lesz.Teste megremegett éreztem ahogy belém lövelli nedvét majd rám omlott.
- Köszönöm!-dőlt le mellém ,takarójával betakarva minket.
- Nincs mit . De egyszeri alkalom volt Zayn én ettől még szívből utállak.A pia miatt van az egész.-feleltem komoran.
- Az érzés kölcsönös Tomlinson.-vicsorgott rám.
Malik visszatért.....

 

 

 


















































8 megjegyzés:

  1. Szia. Eloszor is remelem majd egyre jobban leszel lelkileg. Hidd ek akarmi is az egyszer el fog halvanyodni. Azt nem mondom, hogy elfelejted, de jobb lesz. Tapasztalat hidd el.♡
    Aztan masodjara pedig, gyogyulj meg fizikailag is. ♡
    Harmadjara pedig nagyon jo lett ez a resz. Kivancsi vagyok, hogy ezekutan, hogyan is fog alakulni Lou es Z kapcsokata. Igy tovabb.♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobban voltam aztán tegnap megint vissza estem..
      Sajnálom,hogy ilyen későn tudtam teljesíteni .:(
      De örülök,hogy tetszik.<3

      Törlés
  2. Szia.
    Szerintem bármi is az megoldod. De tudom, mondni könnyű.
    Nagyon jó rész :3

    VálaszTörlés
  3. Szia, most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik!!
    Az összes többi blogod is nagyon nagyon jó, mindet végig olvastam már!! A Neymaros blogot remélem hogy még folytatni fogod, mert azt egyszerűen IMÁDOM!!
    Ezt is immmmmmádom és már nagyon várom a következő részét!!

    Puszi : Vanda <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze ,hogy folytatom .:)
      Örülök,hogy ennyire tetszenek.<3

      Törlés
  4. Szia nagyon jó kett siess a résszel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálkoztam sietni vele de nem jött az ihlet ..:P
      De már kint van.:3

      Törlés