2016. június 22., szerda

Nyolcadik rész.

Sziasztok! 
Próbálok minél előbb részt hozni de hát nem nagyon sikerül.
Nagyon örülök ,hogy a hosszabb kihagyás után is itt vagytok velem.Iszonyat sokat jelent!<3
Köszönök mindent! A helyesírási hibákat majd ki javítom.:)
Nem is húzom tovább a szót..
Jó olvasást!Remélem tetszeni fog!Kommentelni lehet!
(Nézzétek el nekem ha béna vissza kell rázódnom az írásba.)
Kellemes nyarat!<3
**************************************************


Louis Tomlinson
Ez az eset után nem kerestük egymást Zaynnel.Haragudtam rá tudtam,hogy kihasznált . Újra csapdába sétáltam. De a szívnek nem lehet parancsolni ez megint bebizonyosodott.Azt mondják ami nem öl meg az megerősít!
Egyik nap a szokásos rutinomat végezve hallottam meg a csengő idegesítően magas hangját mire fújtatva dobtam el a kezemben lévő műanyag poharat.
- Mi van ?-nyitottam ki azt a fránya ajtót.Nem volt jó kedvem és sosem palástoltam ,hogy éppen milyen érzések kavarognak bennem.-Harry????
-Hello Louis!-köszönt tarkóját vakargatva.Aranyos.
-Segíthetek?-kérdeztem.
-Csak tudod nem nagyon tudlak elfelejteni azóta az este óta.Azt ne kérdezd,hogy honnan tudom ,hogy itt laksz.Ügyes vagyok és megoldottam.-mosolygott rám bájosan.
-Igen..tovább...-forgattam meg szemeim.
-El szeretnélek hívni randira.-bökte ki végül szándékát.Majd ujjait tekergetve várta ,hogy elmondjam belemegyek-e vagy sem.
Elkezdtem összegezni magamban a dolgokat . Bánatomat talán enyhíthetem e- módon . Talán most Zayn is elkezdett valamit érezni irántam esetleg ha féltékenyé tudom tenni már megérte minden.
- Egye fene Harry elmegyek veled!- vetettem be csábító mosolyom .
- Most mennem kell dolgozni de ha neked jó este vissza jövök érted fél nyolcra!-mondta szerényen .
- Rendben ! Akkor később !- csuktam be az ajtót majd vissza feküdtem aludni .
******************************
Negyed nyolckor keltem .Gyorsan lefürödtem majd felvettem egy  fehér ing és fekete farmer kombót .
Nem siettem hiszen ha eddig várt rám ez a pár perc már nem számít semmit se .
Pontban fél nyolckor csengetett Hazz egy virágcsokorral.(?)
- Mi a szar az a kezedben ? -förmedtem rá.Nem vagyok lány nekem nem kell ilyen faszság.
- Cs..csa...csa.csak egy virágcsokor.-kezdett el dadogni ijedten.
- Jegyezd meg egyszer s mindenkorra nekem ilyen szar nem kell! Menjünk!-vágtam be ajtómat majd gyorsan bezártam.
Sétálva tettük meg az utat ami kb. 20 perc volt . Étterembe hozott mily meglepő ,gondolataimban szemet forgattam . Ezek szerint a kreativitása nem valami eget verő . Mindegy legalább nem otthon unatkozok.
Beszélgettünk a minden napokról meg úgy mindenről ami csak szóba került. Nagyon jó Harryvel beszélgetni érettebb mint hittem.A vacsora isteni volt rég nem ettem ilyen jót .Igazából éveztem ezt a randi szerűséget akármennyire is nem volt hozzá kedvem.
Miután végeztünk az evéssel Harry férfiasan magára akarta vállalni az összeg kifizezését de természetesen nem hagytam . Ezután beugrottunk egy italdiszkontba majd kezünkben egy-egy üveg borral útnak indultunk a legközelbbi parkba.A fűre telepedtünk és a csillagos eget kezdtük kémlelni.
Kellemes volt ez a csend csak feküdtünk és pihentünk amit valjunk be őszintén ebben a rohanó világban nagyon ritkán tud megtenni az ember.Szemeim behunytam és már majdnem elaldutam mikor hüvős fuvallatokat éreztem . Rögtön kipattantak szemhéjaim és Hazzal szembe találtam magam azaz pontosabban ő helyezkedett felém fekvőtámasz pózban.
Ajkaimat kémlelte majd lassan felém kezdett hajolni de én elfordítottam a fejem ezért csak arca puszi lett.
- Öhm ne..- toltam el magamtól.
- Mert?-kérdezte szomorúan.Szegény..
- Menjünk haza.-álltam fel majd leporoltam magamat és persze a boromat se hagytam ott.
A haza fele úton végig csendben kullogtunk egymás mellett .Rohadéknak éreztem magam de valami legbelül azt súgta még nincs itt az ideje és amúgy is nem érzek iránta semmit.Legalábbis azt hiszem...
Befordultunk a sarkon és meglepetésünkre Zayn nézett vissza ránk . A ház előtt parkolt autójával amire olyan rosszfiúsan dőlt rá.Rohadt szexi volt el kell ismerni.
Mielőtt oda értünk volna megálítottam Harryt nem akartam ,hogy szóba elegyedjenek .
- Köszönöm a ma estét nagyon jól éreztem magam és sajnálom a csók dolgot .-vakartam meg tarkóm.
- Én köszönöm ,hogy el jöttél velem ,rá se ránts ..túlélem.-húzta félmosolyra száját.- Jó éjt Louis.
- Jó éjt Harry.
Már éppen indult volna mikor visszarántottam.Tudtam,hogy Zayn nézz éreztem.
- Tartozom ezzel.
Húztam magamhoz inge nyakánál fogva majd számat az övére illesztettem és lassú mégis valahol gyors táncba hívtam nyelvét.Derekmahoz kapott míg én egy percre sem eresztettem inge garbóját.
Sokáig csinálhattunk mert Zayn krákogására váltunk csak szét.Harry elpirult majd egy utolsó szájra puszi után gyors iramban vette haza fele az irányt. Én pedig Zayn elé sétáltam.
- Mit akarsz ?-kérdeztem élel a hangomban .Nem akartam ,hogy itt legyen.
-Téged.-nyalta meg száját majd közeledni kezdett felém mire hátra hököltem majd a fal álított meg .
Teljesen fel préselődtem rá Zayn meg rám.Arcunk között 5 centi volt éreztem lélegzetvételeit szívem szaporábban kezdett el verni.Vágytam csókjára és érintésére de tudtam nem szabad.Harryvel is fáj beismernem de csak azért csókóloztam ,hogy Z féltékennyé tegyem ami úgy látszik bejött.
-Zayn!-nyüszítettem fel mikor már alsó ajka súrolta az enyém.-Ne..-halt el hangom kezét arcomra helyezte.
-Kérlek...-leheltem még ki magamból mire szabad mutató ujjával államat fel billentette....










1 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam egy ujabb részt*.* Csodás lett. Remélem mostanában sűrűbbenfogod hozni a részeket

    VálaszTörlés